Monday, February 09, 2009

Te pletter

Je moet je het volgende eens proberen voor te stellen:

Je hangt aan de trapeze en staat (hangt) voor de uitdaging om je los te laten en naar je tegenspeler te springen. Je zwiert voor en achteruit, je goed bewust van het feit dat er geen veiligheidsnet is. Je weegt de voor- en nadelen af. Je tegenspeler zegt herhaaldelijk dat hij je zal opvangen, dat het veilig is, hij zal het bewijzen. Je gaat op je gevoel af, je laat uiteindelijk los en net op dat moment beslist de tegenspeler om toch maar iemand anders op te vangen. En het enige dat jij nog kan doen, is te pletter slagen tegen de grond.

Dat is mij dus overkomen. Weeral. Na lang twijfelen heb ik mij uiteindelijk toch gesmeten en ik ben met mijn smoel hardhandig tegen de grond geslagen. Communicatie zou een oplossing kunnen zijn om te kunnen begrijpen wat er juist gebeurd is, maar daar moet je met 2 voor zijn. Ik heb zoveel twijfels en vragen, maar ik vrees dat ik nooit een antwoord zal krijgen.

No comments: