Wednesday, June 03, 2009

Ijskonijn

Onze ISO-auditor is een ijskonijn! Of een homo! Of de eerste man die discreet naar/in een decolleté kijkt! Ik moet wel toegeven dat dit laatste heel onwaarschijnlijk is. Mannen zijn nu eenmaal nog primitieve wezens.

In ieder geval, onze iso-auditor had geen enkele aandacht voor mijn decolleté. En hij mocht er nochtans zijn hoor, mijn decolleté dan. De auditor mocht er ook best wezen, als hij niet zo hard uit zijn bek had gestonken.

Ingepakt mag mijn boezem er best dan best nog wel wezen, helaas eenmaal ontdaan van de verpakking, zie je toch wel al de werking van de zwaartekracht. Het topje dat ik aan had, was dan ook uitermate geschikt voor een mooi decolleté. Je weet wel, net dat bovenste knopje open zonder dat het eigenlijk nodig is en zonder dat het vulgair wordt.

Aangezien ik niet zo een fan ben van ISO audits, was ik wel bijzonder gelukkig dat ik dit topje met mijn slaapkop had weten aan te trekken. Zo kon ik misschien wel meneer de auditor een beetje gunstig stemmen. Niet dus! Niet 1 (één) keer heeft hij een half oog geworpen op dat ene knopje dat openstond en de sluier een tipje oplichtte. Hij heeft afgedaan bij mij, dat primitief ijskonijn!

2 comments:

Kriss said...

Die sluikreclame van een gekende tv-zender vind ik er over in uw schrijfsel ... .

lie° said...

haha welcome to my site ;o)