Friday, November 13, 2009

Bedenkingen

* Het is mij opgevallen dat in buitenlandse steden, met name Parijs en Berlijn, dat mensen je er gemakkelijker recht in de ogen kijken als ze je passeren op de straat, in de metro of gewoon op de trappen. Ligt het aan de bewoners van deze steden of ben ik gewoon alerter voor oogcontact in het buitenland? Als het laatste het geval zou zijn, moet ik dringend hier thuis ook wat meer alerter zijn voor oogcontact. Wie weet vind ik wel mijn toekomstig lief in de metro terwijl we kruisen op de trappen (en nee, ik wil hier geen grapjes horen over daklozen in de metro...).

** Het is mij niet gegund op campertjes te kopen. 3 verschillende steden, 3 verschillende winkels, 3 verschillende modelletjes, maar steeds weer uitverkocht in mijn maat. En in de koekenstad vind ik mijn keuze niet. Gelukkig heb ik nu dit gevonden. Ik ga daar toch wel eens gebruik van maken denk ik....

1 comment:

Anonymous said...

goodluck!...ook al zou ik geen campertjes online kopen ..ze moetn wel degelijk goed zitten en dat is nogal moeilijk te proberen in de virtuele wereld,niet?!

la vikinga