Saturday, February 17, 2007

Dieet

Niet alleen mijn bankrekening staat dezer dagen op een streng dieet, ook mijn lijf moet op een streng dieet. En iedereen weet dat een voedingsdieet moeilijker vol te houden is dan een financieel dieet.
De examens hebben met niet enkel (redelijk) goeie punten opgeleverd, maar ook 4 kg lichaamsgewicht. Het eerste is heel leuk, het tweede stukken minder. Ok, nu is er wel van mij om graag gezien te worden, maar vanwege het financiƫle dieet heb ik nu geen geld om een nieuwe garderobe te gaan kopen.
Alle koekjes, snoepgoed en ander lekkers wordt buitengegooid. Morgen geef ik het laatste stuk zoetigheid aan mijn bezoek en vanaf maandag is het enkel nog maar worteltjes en magere kost wat de klok slaat. Die 4 kg (en liefst nog wat meer) moet en zal er terug af zijn tegen juni. Dan kan ik ten minste met een gerust gemoed terug beginnen schransen als de volgende examenperiode begint.

No comments: