Thursday, September 13, 2007

Grappig

Hoewel het leven over het algemeen suckt, was er deze week toch een grappig moment.
Het nieuws berichtte over de anti-islam betoging in Brussel en hoe Filip De Winter en zijn kompanen werden opgepakt door de politie. Zij protesteerden tegen hun administratieve arrestatie op een hardhandige manier en de politie pakte hen even hardhandig aan. De kopstukken van het VB begonnen hardop te huilen dat deze harde aanpak onrechtvaardig was en zouden klacht neerleggen tegen de agenten. Hoe ironisch kan het leven niet zijn? De mensen die het hardst roepen dat de politie hard moet optreden tegen de criminelen (vooral diegene zonder een blank velletje), ondervinden nu wat het is op zo te worden behandeld.
Ik geef eerlijk toe, ik moest toch wel hardop lachen toen ik het bericht hoorde. Als ik die flik had geweest, ik had nog eens een extra hard schop tussen hun ribben geplaatst.

No comments: