Saturday, November 17, 2007

Groot

Als kind hoor je regelmatig mensen zeggen "Amai, jij bent groot geworden". Logisch ook, kinderen groeien nu eenmaal en als je een kind in lange tijd niet hebt gezien, dan zijn ze ook ineens groot geworden.

Nu, als kind had ik al een hekel aan die uitdrukking. Ik wist nooit hoe ik er op moest reageren, dus hield ik het maar bij een verlegen lachje.
Degoutanter wordt het als je als volwassenen (en volgens de wet ben ik dat toch al een jaar of 15) ook te horen krijgt dat je groot geworden bent. Ja hallo, wat denken die mensen wel? Dat ik eeuwig 10 jaar zou zijn gebleven? (als het aan mij had gelegen, was dat nu wel zo, maar helaas...). Ik heb het verlegen lachje geruild voor een ander antwoord, namelijk "ja, ja, groeien doe ik niet meer, tenzij in de breedte".

1 comment:

Kriss said...

Amai Elke, uw boobies zijn groot geworden!