Tuesday, September 14, 2010

Missie

Ik heb een nieuwe garderobe nodig. Correctie: de inhoud van mijn garderobe is aan vernieuwing toe. Rokjes, bloesjes, truitjes, topjes, panty's, schoenen (uiteraard schoenen!). Alles behalve de lingerie is aan vernieuwing toe.

Met de garderobekast zelf is niks mis, behalve dan dat ze te klein is. Daarom heb ik mezelf een missie gegeven: plaats creƫren. Ik zal beneden beginnen, in de kelder. Daar staan al enkele jaren allerei spullen stof te verzamelen. Het wordt tijd dat ik daar wat van ga weggooien. Als ik daar dan terug wat plaats heb, kan ik rommel van boven naar beneden brengen en hopelijk daardoor meer plaats krijgen in de kast. Ruimte die kan opgevuld worden met een boel nieuwe en leuke outfits.

Een hels werkje, maar het vooruitzicht houdt me op de been. De inpakdozen staan al klaar, het containerpark zal verwittigd worden dat er een boel rommel onderweg is. Nu nog zien dat ik nog wat budget over hou tegen dat de solden beginnen!

4 comments:

Kriss said...

waarom naar de kelder? Om daar weer jaren stof te vreten?

Foute boel, ineens weg, hoppa!!

lie° said...

haast u haast u
dan kunnen we de stad onveilig gaan maken op nieuwe-garderobe-tocht..

Kriss said...

Ocharme die stad ...

Anonymous said...

@El en Lie: vergeet de accessoires niet:-) een sjaaltje hier, een kettinkje/armbandje daar.....bij mij zouden daar ook nog een dozijn oorbelletjes bij gekozen moeten worden....

la vikinga