Monday, October 04, 2010

Foto

De fototentoonstelling Abandoned Places in Antwerpen. N. en ik kijken naar een foto van een verlaten tandartsenkabinet en terwijl ik aan N. vertel dat ik een soortgelijke foto heb getrokken van een lege barbierstoel in een gevangenis draaien we de hoek om en daar hangt toch wel de foto van de barbierstoel!
Ter bewijs uit mijn privécollectie:



Dat La Vikinga daar niks over gezegd heeft, want zij heeft de tentoonstelling ook gezien en onafhankelijk van mij ook deze foto getrokken.

Ik ben geflatteerd dat ik dezelfde foto hebt getrokken als de fotograaf. Voor de fotograaf is het iets minder flatterend dat eenders welke doorsneetoerist hetzelfde heeft gezien als hij...

1 comment:

Anonymous said...

neen ik geef voor 1 keer eens géén commentaar...'k ga eens lekker tegendraads doen;-)
la vikinga