Sunday, March 18, 2007

Sex met je ex

Het kan lekker zijn, maar absoluut af te raden volgens talloze damesbladen. Als het even kan, probeer ik het dan ook te vermijden, alleen heb ik niet altijd invloed op de dingen die gebeuren.
Eén van die dingen waar ik geen vat op heb, zijn mijn dromen en het is nu net in mijn dromen dat sex met mijn ex de laatste tijd regelmatig voorkomt. Opvallend is wel dat de sex veel beter is dan het ooit in werkelijkheid is geweest. Gemiddeld komt het 1x per week voor en telkens ben ik weer even van de kaart als het weer gebeurd is.
Nu die sex kon ik nog wel een beetje aan, maar de laatste keer kwam er helemaal geen sex voor in de droom over mijn ex, maar wist hij te zeggen dat hij een echte mobil home had gekocht en hij steld voor om samen te gaan rondtrekken. Was ik even blij dat ik wakker werd... Ik weet wel waar die droom vandaan komt, maar ik heb besloten om dat af te doen als een vlaag van verstandsverbijstering. De man wist gewoon niet wat hij aan het zeggen was. Dat is veel beter voor mijn gemoedsrust.

No comments: