Friday, January 09, 2009

Ver

  • -slaafd: aan mijn nieuwe en elektrische tandenborstel.
  • -baasd: de loketbedienden van de dienst bevolking hebben een cursus klantvriendelijkheid gevolgd. De lieve juffrouw wist mij zelfs te zeggen dat ik heus niet de laatste was voor een nieuw paske. Wel lastig dat haar ogen niet in dezelfde richting keken. Dat is nogal moeilijk focussen met zo'n Luc J-effect.
  • -spilling: dat waren de 3,5 uur die werden uitgetrokken voor een initiatie Office 2007. Vooral de oudere collega's waren er blij mee. Ik had die tijd toch veel beter kunnen besteden.Al moet ik wel zeggen dat de dame van Xylos het goed en duidelijk kon uitleggen. Toch ook een vermeldinkje waard. Kleine bedenking: daar hebben ze geld voor, maar niet voor de aankoop van een manual. Nog een kleinere bedenking: er zitten wel een paar leuke snuisterijen aan...

1 comment:

Anonymous said...

nice foto...toevallig niet naar het ijsculpturenfestival in Brugge geweest of zo....

la Vikinga