Tuesday, August 15, 2006

Zwembad

Ken je het gevoel dat je met een zwembad rond rijdt in plaats van een auto? Nee? Dan nodig ik je uit om eens met mijn auto te rijden!
Ik ben een voorstander van een open dak in een auto. Liever dat dan airco. Maar sinds vandaag begin ik daar stilletjes aan van terug te komen vermits mijn open dakje zo lek als een vergiet is. Toen ik deze middag in mijn auto stapte, stond er mij letterlijk een koude douche te wachten. Het regenwater druppelde niet meer binnen zoals het vroeger heeft gedaan, maar stroomde echt binnen. Heel fijn, vooral als je een bruuske rembeweging moet maken of een korte bocht moet nemen. De volgende keer dat het regent, zal ik een volledig duikpak moeten aantrekken als ik met mijn auto rij.
Helaas zal deze auto nog een jaar of 2 moeten meegaan en is de betaalbare auto van mijn dromen nog net iets te onbetaalbaar. Zucht....

No comments: