Friday, May 26, 2006

Snel of traag?

Het is blijkbaar tegenwoordig mode om iemand die in je weg loopt of je niet geeft wat je wil omver te knallen.
Maar waarom iemand snel doden als je het ook langzaam kan doen? Als ik iemand zo hartsgrondig zou haten dat ik hem zou willen vermoorden, zou ik het goed voorbereiden en er voor zorgen dat de persoon in kwestie zou afzien.
Ik zou kunnen verder gaan en de details van mijn fantsieën hier neerschrijven, maar ik heb besloten om dit niet te doen om de eenvoudige reden dat ik er zelf heel hard van geschrokken ben. De goorste details speelden zich af in mijn hersenen en ik wil niemand ongerust maken met de gedachte dat ik die ooit op een mooie dag ten uitvoer zou brengen. Fantasie is het sterkste wapen dat de mens heeft. Daar kan niks tegenop, dus blijf ik voorlopig maar voort fantaseren over wat ik mijn ergste vijand zou willen aandoen (en hij kan maar al beter beginnen beven van schrik).

No comments: